Politica de livrare si retur

Costurile de transport

Datorita faptului ca livrarea se face printr-un agent tert, suntem in imposibilitatea de a garanta calitatea serviciului de transport.

Expeditie si livrare:

Livrarea pe intreg teritoriul Romaniei este posibila cu:
• operatori de curierat cu care societatea noastra are un contract de colaborare (Sameday), in termen de 1 – 3 zile lucratoare de la expediere in functie de zona in care se expediaza produsele, dar fara a fi percepute taxe pentru kilometri suplimentari;

Costuri livrare:

Livrare la easybox (Livrare in locker): pret 15 lei

Livrare standard prin curier: pret 28 lei

Livrare gratuita pentru comenzile cu o o valoare de minim 250 lei

Ridicare de la punctul de lucru din Bucuresti, Str. Hrisovului, Nr. 7, Bl. 1, Sc. 3, Parter, Ap 82: Gratuita. Ridicarea de la punctul de lucru este posibila doar pentru comenzile achitate prin transfer bancar sau platite cu cardul online.

Garantiile si disponibilitatea produselor

Produsele achizitionate prin intermediul siteului www.amuraconcept.ro beneficiaza de garantia obisnuita a fiecarui produs in parte. Garantia se acorda conform certificatului de garantie, cu exceptia anumitor produse. Aceste exceptii sunt declarate in certificatul de garantie separat.
Produsele care urmeaza a fi schimbate/returnate in perioada de garantie se trimit la punctul de lucru al societatii, insotite de o copie dupa factura care atesta cumpararea lor. Cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului defect vor fi suportate integral de catre societatea noastra. Pentru produsele ce se incadreaza in garantia producatorului trimiterea produselor defecte se face dupa anuntarea prealabila a unui reprezentant al AMURA CONCEPT S.R.L. specificand exact care este defectul constatat. Defectele vizibile se reclama in momentul efectuarii receptiei. Prin defect vizibil se intelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului. Societatea noastra este exonerata de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca produsele in cauza au fost manevrate sau depozitate in mod necorespuzator, utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost fabricate/ vandute, montate gresit, au suferit imersii de lichide, socuri mecanice, termice sau de orice natura sau au intrat in contact cu substante a caror folosire nu este necesara in procesul de inlocuire/montare. Societatea noastra este de asemenea exonerata de obligatia acordarii degarantie in cazul in care se constata ca beneficiarul reparatiei efectuate de cumparator a utilizat/manevrat produsul in mod necorespunzator. Nerespectarea conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei.

Returnarea produselor

Stim ca alegerea unui produs sau a accesoriilor nu este intotdeauna usoara de aceea suntem alaturi de tine, iar daca alegerea facuta te nemultumeste in vreun fel sau daca pur si simplu te-ai razgandit, ai 14 zile calendaristice din momentul achizitiei, pentru a cere renuntarea la comanda, inlocuirea produsului si returnarea contravalorii acestuia. Retragerea din contract se poate face prin completarea online a formularului de retur pana cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data livrarii/ridicarii.

Detalii despre dreptul la retragere:

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, sa returneze un produs, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs expira in termen de 14 zile de la:
• ziua in care coletul/coletele ii sunt predate Cumparatorului de catre operatorul de curierat sau partenerul de transport al societatii noastre;
• ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului produs – in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat.
Conditii generale pentru returul produselor
• Produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit, cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie inoriginal (daca a fost emis de producator/
distribuitor) si toate documentele cu care a fost livrat produsul;
• Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat si insotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat;
• Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel doar unul singur poate fi desigilat, returul se accepta doar daca celelalte produse sunt sigilate;
• Consumabilele se pot returna doar daca sunt sigilate si fara urme de folosinta;
• Nu se accepta la retur produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, sparturi, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii;
• Produsul/produsele trebuie impachetate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului. Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor de pe produse poate atrage refuzarea cererii de retur. Cheltuielile de retur vor fi suporate integral de catre cumparator.
Sunt exceptate de la retur, iar valoarea acestora nu poate fi rambursata:
• Produsele in curs de confectionare sau confectionate dupa specificatiile prezentate de catre cumparator;
• Produsele personalizate pentru care acesta si-a dat acordul confectionarii lor;
• Furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii si care au fost desigilate de catre comparator;

Rambursarea banilor

Daca comanda a fost achitata suma va fi returnata dupa cum urmeaza: 
• Prin restituire in contul din care a fost efectuata plata, pentru comenzile cu card bancar. Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare.
• Prin virament bancar pentru comenzile achitate cu ordin de plata
• Prin restituirea contravalorii produsului in contul bancar transmis de catre client pentru comenzile achitate ramburs.
In conditiile in care au fost respectate conditiile generale pentru returul produselor si produsele nu prezinta urme de uzura si folosire excesiva ( zgarieturi, ciobituri, lovituri, sparturi, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii, etc ) societatea noastra este obligata sa ramburseze suma in maxim 14 ( paisprezece) zile de la primirea produsului. In conditiile in care, din diferite motive, nu-ti putem livra un produs comandat si plata a fost efectuata, te vom informa asupra acestui fapt si iti vom rambursa suma platita in termen de maxim 7 ( sapte ) zile.

Diminuarea valorii bunurilor returnate

Manipularea, inspectarea, testarea produsului/produselor trebuie facuta in acelasi mod in care este permisa intr-un magazin fizic, in prezenta personalului calificat. Cumparatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produsului/produselor care rezulta din manipulari. Daca produsele sunt returnate intr-o stare in care nu se mai pot revinde ca produse noi, ne rezervam dreptul de a percepe o taxa pentru readucerea produselor in stadiul initial sau daca acest lucru nu este posibil vom percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produselor ca resigilate. In conditiile in care doresti sa returnezi produsele dar acestea au fost folosite intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si a modului de functionare a acestora, esti responsabil pentru eventuala diminuare a valorii produselor. Produsele returnate ce prezinta urme de uzura se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate. Toate costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, inlocuire de componente deteriorate se stabilesc in functie de manopera de reconditionare si de piesele care trebuie inlocuite, costuri care vor fi scazute din suma de rambursat si care pot ajunge pana
la 50% din valoarea initiala, de nou, a produselor. In conditiile in care vei solicita reexpedierea produsului/produselor, cheltuielile de livrare vor fi suportate de catre tine.

Cerere de retur anulata

Daca cererea ta de retur a fost anulata e posibil sa fi avut loc una din urmatoarele situatii:
• Te-ai razgandit si doresti sa pastrezi produsul;
• Curierul a incercat sa intre in contact cu tine de mai multe ori si nu a reusit sa dea de tine;
In cazul in care niciuna din situatiile de mai sus nu s-a intamplat te rugam sa ne contactezi telefonic la 0764709535 sau sa ne trimiti un mesaj la office@amuraconcept.ro . Completeaza formularul de retur asigurandu-te ca produsul respecta conditiile cerute de catre noi.